Încă de la lansare în 2012, când Impact Hub Bucharest a introdus un concept pionier al spațiilor colaborative de lucru pentru antreprenori și freelanceri, inițiativa a fost un business 100% local care a adus în același loc fizic oameni creativi care au format o comunitate unică. În postpandemie, s-a conturat și mai clar misiunea organizației: suntem un partener pentru spații de lucru adaptate viitorului și programe de accelerare pentru antreprenori. În ultimii 2 ani, Impact Hub Bucharest a ales să crească accelerat prin atragerea de parteneri cheie, precum Ilinca Păun – ex CEO Colliers și Dan & Marius Ștefan – Cofondatori Autonom, ce adaugă și ei în formula de conducere a businessului co-fondat de Oana și Vlad Craioveanu un plus de competență, putere financiară, și o metodologie de creștere bazată pe valori și scalare sustenabilă. Comunitatea a intrat în al 10-lea an de viață și numără peste 2.500 de membri care au pășit pragul în spațiul de coworking. În prezent membrii accesează cele două locații din București, în Floreasca și Universitate. Peste 650 de startup-uri au primit suport în programele de accelerare, iar volumul total de finanțări atrase de startup-urile membre sau participante în programele noastre a fost de 17,5 milioane Euro.
Spații flexibile de lucru pentru profesioniști șI companii șI acces la comunitatea impact hub bucharest
Pentru companii de diferite dimensiuni, freelanceri, profesioniști și antreprenori, Impact Hub Bucharest oferă acces la spații de birouri, cu infrastructură completă și servicii premium. Abonamentele de cowork sunt recomandate pentru freelanceri și antreprenori, birourile private oferă echipelor un cadru confidențial.
Elementul unificator și valoarea cea mai apreciată pe lângă calitatea echipei noastre în interacțiunea cu clienții, este apartenența la o comunitate largă și bogată în oportunități de networking și învățare. Începând de anul acesta am introdus un nou tip de acces, numit Flexi Pass. El oferă acces pentru o zi de lucru în oricare din locațiile noastre. Flexi Pass-ul este dedicat celor care au nevoie să lucreze ocazional dintr-un birou, câteva zile pe lună, individual sau în echipe. Poți accesa spațiile Impact Hub și doar pentru întâlniri punctuale. Sălile de întâlnire pot fi folosite pentru ședințe, întâlniri cu clienți sau interviuri, iar startup-urile care lucrează de la Impact Hub sunt recunoscătoare pentru oportunitățile de creștere și dezvoltare, precum și pentru plusul de imagine pe care îl au în fața investitorilor și posibilitățile de promovare. În plan apropiat vom deschide alte locații noi pentru birouri cu servicii complete și vom oferi sisteme de acces cât mai flexibile și eficiente, în sistem pay as you go.
Acces la experiență, resurse, rețea șI finanțări prin divizia de programe
Prin divizia de Programe dezvoltăm cu finanțare instituțională proiecte care să ofere resurse antreprenorilor, oferind o rețea puternică de mentori și experți, precum și acces la finanțare. În această direcție, am construit cea mai complexă platformă de învățare în parteneriat cu ING Bank. De la momentul lansării, platforma Startarium a adunat o comunitate de peste 47.000 de membri şi 5.000 de idei de business, mai mult de 100 de contributori, consultanţi şi mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit. De asemenea, pe platformă au fost publicate peste 500 de materiale şi s-a deschis accesul la finanţări ce depăşesc 800.000 de euro.